Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Mój DRAKO
Autor Wiadomość
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-03-25, 00:34   

Żeby to przypadkiem nie było jakoś tak, że gdy ten zestaw Ironmana założyć do nowego DD, to podniesie budę o 35mm, a jak do kilkuletniego z nieco klapniętymi sprężynami, to wtedy o 40-50mm ;-) .
_________________
pozdrawiam DD
 
     
brian749


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 153
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-03-26, 21:46   

Zainstalowano zestaw w Środę tak jak pisałem jest tylko jeden problem od 3 dni mam gorączkę przedział 38-39*C. Przejechałem się kilka km i jedno co mogę napisać to nowe sprężyny i amortyzatory oraz 4 śruby mimośrodowe które muszą być zamontowane z zestawem do regulacji kąta pochylenia koła(czego nie ma w oryginalnych amortyzatorach)jest to teraz bardzo twarde zawieszenie(taki tramwaj na kołach).Jazda po asfalcie rewelacja , trzymanie nawierzchni świetne . Lecz gdy zjeżdża się z asfaltu bądź są jakieś dziury 3-4 cm(w oryginalnych ze względu na miększe zawieszenie nie było problemów) ze względu na twardość obecnego zawieszenia słychać stuki i to nawet spore( co jakiś czas )nie zlokalizowałem z powodu w/w gorączki jeszcze kilka dni się zejdzie zanim wyzdrowieję i dopiero wtedy zacznę się interesować ewentualnymi problemami odnośnie stuków . Nie mierzyłem prześwitu i ile poszedł DRAKO w górę ale jest to spokojnie 5 cm. Pozdrawiam . Wybaczcie ale z gorączką naprawdę pisze się słabo.
_________________

 
     
Piotr1

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 43
Dołączył: 22 Paź 2014
Posty: 63
Skąd: Warszawa -Pruszków
Wysłany: 2015-03-27, 23:54   

A masz może zdjęcia bifor i after podwyżeniu?
_________________
Mój Delsey
http://www.dusterklub.pl/viewtopic.php?t=613
 
     
brian749


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 153
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-03-28, 10:25   

Piotr1 napisał/a:
A masz może zdjęcia bifor i after podwyżeniu?

A napisałem chyba ,że chory jestem i się tematem nie zajmowałem :-) i potrwa to jeszcze kilka ładnych dni bo zdrówko ważniejsze niż samochód . Zdjęcie przed liftem powinno być gdzieś w galerii Drako ( choć nie wiem po co bo każde auto na oryginalnych amorkach 4X4 wygląda tak samo pod względem prześwitu)Pozdrawiam

Niestety limit na załączniki na tym forum został przekroczony....to i zdjęć nie będzie takie życie :-(
_________________

 
     
DD

Marka: Dacia
Model: Duster (ph2) marine bleu, K4M
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2015
Dołączył: 28 Lut 2013
Posty: 1179
Skąd: ok. Warszawy
Wysłany: 2015-05-28, 13:52   

Minęły juz 2 miesiące od zamontowania ww zestawu Ironmana. Opiszesz, jakie masz po tym czasie doświadczenia z eksploatacji? Robiłes może jakieś pomiary prześwitu (lub podwyższenia) z nową zawiechą?
_________________
pozdrawiam DD
 
     
piku

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 12 Mar 2013
Posty: 933
Skąd: Prawiedniki
Wysłany: 2015-05-28, 21:36   

Też bardzo jestem ciekaw Ironmana...
_________________
Piotrek
 
     
brian749


Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Laureate
Napęd: 4x4
Rocznik: 2014
Wiek: 50
Dołączył: 16 Cze 2014
Posty: 153
Skąd: Żyrardów
Wysłany: 2015-06-13, 17:39   

Tak jak pisaliście już dwa miesiące na nowym zawieszeniu i kilka wniosków. Prześwit po lifcie i nowym ogumieniu w najniższym punkcie 28 cm :-) .Jest bardzo wysoko co łatwo samemu zauważyć po wsiadaniu wysiadaniu z autka. Przy dodatkowych progach bardzo szeroko trzeba stawiać lewą nogę(wysiadanie).Zawieszenie jest bardzo twarde do czego trzeba się było przyzwyczaić(takie Audi TT bądź tramwaj na kołach ;-) ).Z tym się liczyłem i co było wiadome z powodu dłuższych o 5 cm sprężyn. Autko przed liftem bujało się w ostrych zakrętach teraz to zjawisko nie występuje lub jest bardzo znikome i to jest duży plus. Odnośnie opon Yokohamy nie są najcichsze ale to też o tym wiedziałem z etykiety na nich odnośnie głośności jak i od innych użytkowników. Przy wjeździe w dziurę na drodze występuje efekt dźwiękowy pukanie zawieszenia(twardość zawieszenia) jak i to iż amortyzatory powinny być o jakieś 2-3 cm dłuższe(moje obserwacje).Nie dziwię się Australijczykom dopiero niedawno wypuścili te amortyzatory są w fazie prób i błędów. Jazda w terenie( oczywiście bez przesady) jest dużo lepsza niż na oryginalnym zawieszeniu. Co jest wiadome wyższy prześwit zmienione kąty natarcia, rampowy i zejścia. Oponki wraz z zawieszeniem bardzo dobrze robią w błocie. Szybko się oczyszczają -ogumienie to duży plus i miłe zaskoczenie. Mimo iż środek ciężkości autka poszedł zdecydowanie do góry nie zauważyłem niczego niepokojącego. Prędkość jaką osiągnąłem na obecną chwilę to 155 km/h. Jestem zadowolony z przeróbek choć praca(stuki zawieszenia) na dziurach w asfalcie na początku denerwowały. Amortyzatory, sprężyny, śruby mimośrodowe(regulacja kąta pochylenia koła) robocizna,ustawienie geometrii to koszt 4000 zł. Plus oponki 1440 zł i robi się sumka. Zawsze chciałem mieć takie autko tak przerobione i mam z czego się cieszyć. Teraz tylko jazda i obserwacja testowanie czy zestaw będzie współpracował bezawaryjnie z całością zawieszenia. To tyle jak na obecną chwilę z moich obserwacji. A i jeszcze opony które obecnie są założone do auta 205/80/16 powinny być maksymalnie 205/75/16(efekt wycierania chlapaczy przy maksymalnym skręcie koła)już wytarło się co miało wytrzeć i jest dobrze. A to jest właśnie moje zbieranie doświadczeń jako testera nowego zestawu. I jeszcze jedno śruby mimośrodowe nie do końca są potrzebne w tym zestawie. Niby jest regulacja pochylenia kąta koła ale tak nie do końca(opinia pana od ustawiania geometrii wszystkich kół).A trzeba przyznać sporo się namęczył z tylnymi kołami. Najprościej pisząc ta regulacja jest zbyt mała.

Cztery miesiące od zmian w zawieszeniu skończyły się stuki i puki....wszystko się poukładało . Fachowiec mówił , że może tak być i do pół roku . W tym czasie nie było żadnych usterek związanych z w/w zmianami wszystko gra jak w szwajcarskim zegarku :-) .Tylko użytkować i bawić się w błotku :-)
_________________

 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 10