Chip tuning silnika 1.0 TCe |
Autor |
Wiadomość |
Cytrynola
Marka: Dacia
Model: Duster 2
Silnik: TCe 130
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 14 Kwi 2021 Posty: 135
|
Wysłany: 2021-10-24, 20:42 Chip tuning silnika 1.0 TCe
|
|
|
Przykład w materiale YT - box V-TECH Power Box
Chip tuning BOX - test i recenzja jak działa |
_________________ Witam wszystkich, muszę się przyznać, że DD jest żony, a ja tylko czasem z niej korzystam ;) |
|
|
|
Sajmon117
Marka: Dacia
Model: DUSTER 2 LPG
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 09 Cze 2018 Posty: 417 Skąd: pow,wejherowski
|
Wysłany: 2021-10-24, 23:22
|
|
|
Jeden wielki kicz |
|
|
|
Stary Maciej
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Comfort
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 23 Paź 2019 Posty: 140
|
Wysłany: 2021-10-25, 10:11
|
|
|
Sajmon 117, a coś więcej ? |
|
|
|
Sajmon117
Marka: Dacia
Model: DUSTER 2 LPG
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2021
Dołączył: 09 Cze 2018 Posty: 417 Skąd: pow,wejherowski
|
Wysłany: 2021-10-26, 11:01
|
|
|
Zmienia mapę pracy wtrysków
Zwiększa dawkę żeby miał lepszego kopa
Z automatu więcej pali
A ile to da koni i przyjemności ? ze 100 kM da 125 km nie sądzę
A na końcu zdechnie silnik i taka to przyjemność
Do podnoszenia koni to muszą być prawdziwe kute korbowody i wał z jajami żeby tą mocną nogę wytrzymało
|
|
|
|
LESNICZYy
Marka: DACIA
Model: DUSTER K4M STAG Q-BOX
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 01 Wrz 2018 Posty: 700 Skąd: SZO
|
Wysłany: 2021-10-26, 15:02
|
|
|
Sajmon117 napisał/a: | Zmienia mapę pracy wtrysków
Zwiększa dawkę żeby miał lepszego kopa
Z automatu więcej pali
A ile to da koni i przyjemności ? ze 100 kM da 125 km nie sądzę
A na końcu zdechnie silnik i taka to przyjemność
Do podnoszenia koni to muszą być prawdziwe kute korbowody i wał z jajami żeby tą mocną nogę wytrzymało
|
Kute korbowody i tłoki to motosporcie się stosuję a nie przy chip tuningu . Każda część ma zapas wytrzymałości więc do 20% na pewno wytrzymie a ile wycisną z tego silnika to nie mój problem . |
|
|
|
rajtkezjusz
Marka: Dacia
Model: Duster
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 01 Lip 2021 Posty: 21 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: 2022-03-20, 21:51
|
|
|
Mając 500X zapytałem o Box do benzyny i poradzono abym lepiej zrobił chipowanie , bo box ma wadę -nie przestawia pkt zapłonu co nie przeszkadza w dieslu ,ale w benzynie potrafi w pewnych przypadkach narobić bałaganu (spalanie stukowe przerabiałem w japończyku - obcinało moc szukając odp kąt zapłonu ) Dałem chipowanie i to miało sens . Druga sprawa -wiem ,teraz śmiech ,ale moc w 500X poszła na tryb sport ,a w trybie eco dalej słabo ,a tam chciałem dostać coś . Miałem możliwość pozyczyć modyfikator sygnału z pedału gazu (można go sobie ustawiać wedle potrzeb ) i bardzo mi to pasowało ,auto dostawało reakcję kiedy chciałem ,a nie gdy tryb eco pozwolił . Niektórzy się nabijali , ze przecież wystarczy nacisnąć gaz mocniej ,ale nie ,to byłoby proste gdyby pedał gazu działał liniowo ,a on też reaguje na to jak szybko naciskasz itd (eco eco eco ) . Gdy sprzedawałem auto to wyłączyłem to i kupujący też lekko narzekał na stłumioną reakcję pojazdu ,gdy mu włączyłem to ,to ..dopłacił za to . To nie podnosi mocy ,zmienia reakcję na naciśnięcie pedału gazu ,a że można pożyczyć od producenta na tydzień do testów to niczym nikt nie ryzykuje . |
|
|
|
|