Pliki cookie sa wykorzystywane do reklam spersonalizowanych oraz w celu tworzenia anonimowych statystyk serwisu. Jezeli nie blokujesz plikow cookies, to zgadzasz sie na ich uzywanie oraz zapisanie w pamieci urzadzenia.
Polityka Prywatnosci/Ciasteczek
  
AKCEPTUJE
DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA Strona Główna DACIA DUSTER forum - KLUB POLSKA
Forum nieoficjalnego Klubu Dacia Duster

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy  StatystykiStatystyki
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum

Poprzedni temat «» Następny temat
Modyfikacja świateł tył
Autor Wiadomość
raczek_p


Marka: DACIA
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Comfort
Napęd: 4x2
Rocznik: 2018
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 20
Skąd: Lublin
  Wysłany: 2020-11-14, 23:23   Modyfikacja świateł tył

Czy ktoś modyfikował światła w tylnych lampach Duster II:Jak włączy się światła mijania to świeci się cała czerwona część kwadratowej lampy ale już po załączeniu świateł STOP zapala się
oczywiście bardziej intensywnym światłem tylko zewnętrzna część lampy.Mam na myśli taką modyfikację aby STOP także zapalał się w całej lampie. :?: :?: :?:

STOP.png
Plik ściągnięto 105 raz(y) 251,39 KB

 
     
arnold

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 14 Lis 2020
Posty: 73
Wysłany: 2020-11-15, 10:27   

Trzeba rzeźbić. Np. Wymienić oprawkę żarówki 5w na żarówkę 21/5W jak w światłach stop. Podciągnąć zasilanie i albo zmienić bezpiecznik (obciążenie w obwodzie świateł stop wzrośnie o dodatkowe 42 waty) albo podciągnąć dodatkowe zasilanie (choćby z modułu haka jeśli jest) i zrobić przekaźnik sterowany zasilaniem fabrycznych świateł stop.
 
     
raczek_p


Marka: DACIA
Model: Duster
Silnik: 1.5 dCi 110KM
Wersja: Comfort
Napęd: 4x2
Rocznik: 2018
Dołączył: 18 Paź 2014
Posty: 20
Skąd: Lublin
Wysłany: 2020-11-20, 15:37   

arnold napisał/a:
Trzeba rzeźbić. Np. Wymienić oprawkę żarówki 5w na żarówkę 21/5W jak w światłach stop. Podciągnąć zasilanie i albo zmienić bezpiecznik (obciążenie w obwodzie świateł stop wzrośnie o dodatkowe 42 waty) albo podciągnąć dodatkowe zasilanie (choćby z modułu haka jeśli jest) i zrobić przekaźnik sterowany zasilaniem fabrycznych świateł stop.



To nie jest zupełnie tak jak piszesz:
W lampie są zamontowane dwie żarówki 21/5W w odpowiednich oprawkach a na wewnętrznych jest wykorzystane fabrycznie tylko włókno żarówki 5 W Pomysł nasunął mi się przy wymianie żarówki.Tworząc temat liczyłem że ktoś zbada dokładniej temat lampy.
 
     
Darek
Dardus


Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.5 dCi 115KM
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2020
Dołączył: 10 Lut 2015
Posty: 254
Wysłany: 2020-11-20, 18:17   

Przy jakiejkolwiek ingerencji w oryginalne lampy, trzeba się liczyć z konsekwencjami. Lampa wtedy traci homologację. Wszystkie przeróbki robimy na własne ryzyko.
Sam miałem zamontowane światła do jazdy dziennej w reflektorach tzw.DLR-y. Diagnosta przymkną oko, policja myślała że tak ma być, ale w razie większej szkody biegły papuga jak będzie chciał znajdzie wszystko, żeby się wymigać od odszkodowania :->
 
     
LESNICZYy


Marka: DACIA
Model: DUSTER K4M STAG Q-BOX
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 01 Wrz 2018
Posty: 700
Skąd: SZO
Wysłany: 2020-11-20, 19:32   

Głos rozsądku ...
 
     
ptakooo

Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Prestige
Napęd: 4x4
Rocznik: 2019
Dołączył: 02 Lip 2019
Posty: 8
Wysłany: 2020-11-20, 21:48   

Ja bym widział w swoim światła led tak jak w wersji brazylijskiej. Obwódka podświetlana na stałe i mod świateł stop na 100% powierzchnii zamiast zewnetrznej połówki.
 
     
arnold

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 14 Lis 2020
Posty: 73
Wysłany: 2020-11-20, 22:06   

raczek_p napisał/a:
arnold napisał/a:
Trzeba rzeźbić. Np. Wymienić oprawkę żarówki 5w na żarówkę 21/5W jak w światłach stop. Podciągnąć zasilanie i albo zmienić bezpiecznik (obciążenie w obwodzie świateł stop wzrośnie o dodatkowe 42 waty) albo podciągnąć dodatkowe zasilanie (choćby z modułu haka jeśli jest) i zrobić przekaźnik sterowany zasilaniem fabrycznych świateł stop.



To nie jest zupełnie tak jak piszesz:
W lampie są zamontowane dwie żarówki 21/5W w odpowiednich oprawkach a na wewnętrznych jest wykorzystane fabrycznie tylko włókno żarówki 5 W Pomysł nasunął mi się przy wymianie żarówki.Tworząc temat liczyłem że ktoś zbada dokładniej temat lampy.


To zmienia postać rzeczy, jeszcze nie zdejmowałem mojej lampy.
 
     
arnold

Marka: Dacia
Model: Duster II
Silnik: 1.0 TCe 100
Wersja: Prestige
Napęd: 4x2
Rocznik: 2020
Dołączył: 14 Lis 2020
Posty: 73
Wysłany: 2020-11-24, 12:09   

Przeanalizowałem temat.
No to żeby wykorzystać drugie włókno w żarówce pozycyjnej należy i tak rzeźbić w oprawce w celu przygotowania styku, zrobić zasilnie i przygotować instalację na zwiększony pobór -zarówno kwestia obwodu świateł stop (bezpieczniki, styki w centralce) jak i obciążenie masy we wtyczce lampy.
Są jeszcze kwestie homologacyjne, a to się rozbija o to że natężenie światła ze wszystkich żarówek 21W plus jeszcze trzecie światło stop, będzie oślepiało kierowców stojących z tyłu.
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,02 sekundy. Zapytań do SQL: 13