gaz do Daci Duster 1.6 105KM 2013r.? |
Autor |
Wiadomość |
kowal_kamil85
Marka: Dacia Duster 1.6 105KM 2013r.
Model: Dacia Duster 1.6 105KM 2013r.
Dołączył: 23 Lis 2018 Posty: 2
|
Wysłany: 2019-01-03, 16:39
|
|
|
Dzięki za informacje , zastanawiałem się nad instalacją Lovato Smart , bardzo dobra cena i chwalą ją za jakość , macie jakieś doświadczenia ? |
|
|
|
Pan_Jozek
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 SCe
Wersja: Blackstorm
Napęd: 4x2
Rocznik: 2017
Dołączył: 11 Sty 2015 Posty: 114 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: 2019-01-05, 15:51
|
|
|
Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
|
|
|
LESNICZYy
Marka: DACIA
Model: DUSTER K4M STAG Q-BOX
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 01 Wrz 2018 Posty: 701 Skąd: SZO
|
Wysłany: 2019-01-05, 22:22
|
|
|
Pan_Jozek napisał/a: | Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
Twój silnik się nie nadaje , przebiegi wymiany filtrów i świec też pomyliłeś
Co to jest faza stała ? Masz filtr fazy ciekłej i lotnej |
|
|
|
yunior81
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Dołączył: 27 Lis 2018 Posty: 109
|
Wysłany: 2019-01-06, 00:10
|
|
|
Pan_Jozek napisał/a: | Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
Chłopie piszesz takie bzdury, że szkoda gadać. Od kiedy w silniku Renault trzeba regulować zawory ? Oświeć nas jak możesz.... reszta to bajki wyssane z palca. |
|
|
|
LESNICZYy
Marka: DACIA
Model: DUSTER K4M STAG Q-BOX
Silnik: 1.6 16V
Napęd: 4x2
Rocznik: 2014
Dołączył: 01 Wrz 2018 Posty: 701 Skąd: SZO
|
|
|
|
tomszafa
Admin
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 766 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-07, 14:03
|
|
|
yunior81 napisał/a: | Pan_Jozek napisał/a: | Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
Chłopie piszesz takie bzdury, że szkoda gadać. Od kiedy w silniku Renault trzeba regulować zawory ? Oświeć nas jak możesz.... reszta to bajki wyssane z palca. |
W silniku SCE - jeżeli zamontujesz gaz to trzeba regulować - powtarzam w silniku SCE.
Więc nie do końca są to bzdury... |
|
|
|
yunior81
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Dołączył: 27 Lis 2018 Posty: 109
|
Wysłany: 2019-01-07, 14:21
|
|
|
tomszafa napisał/a: | yunior81 napisał/a: | Pan_Jozek napisał/a: | Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
Chłopie piszesz takie bzdury, że szkoda gadać. Od kiedy w silniku Renault trzeba regulować zawory ? Oświeć nas jak możesz.... reszta to bajki wyssane z palca. |
W silniku SCE - jeżeli zamontujesz gaz to trzeba regulować - powtarzam w silniku SCE.
Więc nie do końca są to bzdury... |
Masz rację ale w temacie tego wątku mowa jest o 1,6 16V 105KM ..... |
|
|
|
tomszafa
Admin
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V LPG
Wersja: Delsey
Napęd: 4x2
Rocznik: 2012
Wiek: 43 Dołączył: 25 Lis 2012 Posty: 766 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2019-01-08, 14:49
|
|
|
yunior81 napisał/a: | tomszafa napisał/a: | yunior81 napisał/a: | Pan_Jozek napisał/a: | Tak silnik się nadaje... Pamiętaj że przy przeglądach z instalacją LPG: co 15 tyś filtr fazy lotnej wymieniasz, co 30 tyś filtr fazy stałej, do tego co 30 tyś wymiana świec... Ponadto regulacja luzów zaworowych - spory koszt! I przeglądy rejestr co rok... Przeanalizuj, czy większe koszty serwisowania oraz koszt instalacji (która czasami się psuje np. rampa wtrysku Landirenzo) rekompensują trochę tańsze paliwo... |
Chłopie piszesz takie bzdury, że szkoda gadać. Od kiedy w silniku Renault trzeba regulować zawory ? Oświeć nas jak możesz.... reszta to bajki wyssane z palca. |
W silniku SCE - jeżeli zamontujesz gaz to trzeba regulować - powtarzam w silniku SCE.
Więc nie do końca są to bzdury... |
Masz rację ale w temacie tego wątku mowa jest o 1,6 16V 105KM ..... |
Fakt. Mój błąd. |
|
|
|
yunior81
Marka: Dacia
Model: Duster
Silnik: 1.6 16V
Wersja: Laureate
Napęd: 4x2
Dołączył: 27 Lis 2018 Posty: 109
|
Wysłany: 2019-01-08, 18:48
|
|
|
Tak na marginesie, jak w SCE właściciel nie założy gazu to też musi regulować zawory ;) - żeby nie było tak słodko |
|
|
|
|